Korzyści płynące ze spożywania marchwi

Marchew w naturze ma element, który nie jest bardzo smaczny, więc hodowla została wreszcie pomijając te atrybuty. Następnie weź typu marchew, że znamy dzisiaj. Dzieci, a także dorosłych należy spożywać marchew wyniku chrupiące struktury, jak również przyjemny smak, więc jest to tylko jeden z pożytecznych roślin dla matek i ojców. Liczne zalety medycznych marchew, oprócz smaczny preferencji, są tylko co sprawia, że to warzywo tak istotną w Kultury żywności na całym świecie. Początkowo więc daj nam zrozumieć, co właśnie, tylko to, co sprawia, że marchew tak korzystne!

Witaminy i minerały zawarte w marchwi

W akcesoriów marchew jest bogaty w witaminy A, witaminy C, witaminy K, witaminy B8, kwas, kwas foliowy, potas, żelazo, miedź i mangan. Sprawdź, czy marchew dla zdrowia i odnowy biologicznej. Zalety marchew w ochronie przed chorobami układu krążenia: W badaniu, aby sprawdzić wartości terapeutycznej z marchwi, naukowcy jelit wykazały, że poziom cholesterolu poziomy te poszedł w dół około 11% u osób, które każdego dnia przyjąć w surowej marchwi.

Wysoki poziom cholesterolu jest jednym z pierwotnych zmiennych dla chorób układu krążenia. Normalnego spożycia marchwi obniża poziom cholesterolu. Tak to świetny pomysł, aby podjąć w zdrowe i zrównoważone dawka marchew, w celu uniknięcia kłopoty związane z sercem. Zespół szwedzkich naukowców odkrył, że te warzywa pochodzenia może zmniejszyć możliwości wystąpienia choroby układu krążenia. Badanie naukowe prowadzone badania Instytutu Mario Negri farmakologiczne we Włoszech znaleziono, że osoby, które jadły dużo więcej marchew miał mniej 1/3 do ryzyka chorób układu krążenia, w porównaniu do tych, którzy spożywali znacznie mniej marchew.

Właściwości zdrowotne marchwi

Korzyści z marchwi na ciśnienie krwi: po raz masz zły o czymś i krwi zaczyna również gotowanie na parze, spożywać marchew! Kumaryny, odkryta w marchwi dodatkowo faktycznie wiąże się zmniejszenie wysokiego ciśnienia krwi, jak również chroni zdrowie serca!

Korzyści z marchwi dla układu odpornościowego: marchewki obejmują zbiór umiejętności antybakteryjne i antybakteryjne, które sprawiają, że nadaje się do pobudzenia układu odpornościowego organizmu. Nie tylko, że marchew to bogate źródło witaminy c, która zwiększa zadanie białych krwinek i jest jednym z najważniejszych aspektów ludzkiego układu odpornościowego.

Korzyści z marchwi do trawienia: marchwi, jak wiele roślin, mają znaczne ilości włókna żywieniowe w te początki. Błonnik zwiększa dodatkowo centrum zdrowia i odnowy biologicznej, pomaga usunąć nadmiar LDL cholesterol ze ścian tętnic, a także naczyń krwionośnych.

Korzyści z marchwi do trawienia: marchwi, jak wiele roślin, mają znaczne ilości włókna żywieniowe w te początki. Marchew korzyści w zakresie ochrony przeciwko komórek nowotworowych spożycie beta-karoten jest związana z minimalizacją ryzyka kilku rodzajów komórek nowotworowych, w szczególności komórki raka płuc.

Marchew profity w zapobieganiu raka: użycie beta-karoten rzeczywiście był podłączony do zmniejszenie zagrożenia kilka rodzajów raka, w szczególności raka płuc. Brytyjskich naukowców odkrył, że wzrost wykorzystania beta-karoten z 1.7 miligramów 2,7 każdego dnia zminimalizować zagrożenie komórki raka płuc przez większa niż 40%. Marchew standard składa się z około trzech miligramów beta-karoten.

Jedz, pij i ciesz się zdrowiem dzięki marchwi

W innym badaniu naukowcy się, że jedzenie marchew bogate w błonnik obniża zagrożenie zachorowania na raka jelita grubego o 24%. Jedno badanie ujawnia, że kobiety, które jadły marchewki surowe miał 5 do 8 razy mniej najprawdopodobniej ustanowienie raka biust, w porównaniu do pań, które nie zużywają marchew.

Korzyści z marchwi na zwyrodnienie plamki żółtej: jest to wspólne choroby okulistyczne pacjentów w podeszłym wieku, ponieważ utrudnia funkcjonowanie plamki żółtej. Badania odkrył, że ludzie, który pochłonął większej ilości beta-karoten, miał 40% mniejsze ryzyko pogorszenia plamki żółtej, w porównaniu z tymi, którzy spożywali mniej. Beta-karoten można również podzielić przez reakcji enzymatycznej do opracowania prowitaminy A, co zazwyczaj wiąże się z antyoksydacyjne w związku z wizją. Marchew jest wzmacniacz.

Podsumowanie wiadomości na temat marchwi

Korzyści z marchwi na wizji: Niedobór witaminy A może powodować jakiś problem, widząc w słabym świetle. Tak marchew jest zasób bogaty w witaminy A, która jest dobry do poprawy wzroku, a także stop warunków, takich jak noc utraty wzroku, którą rozwijamy się, kiedy się starzejemy. W akcesoriów, marchew jest bogaty w witaminy A, witaminy C, witaminy K, witaminy B8, kwas, kwas foliowy, potas, żelazo, miedź, a także manganu. Korzyści z marchewki do krwi stres: następnym razem możesz uzyskać mad o coś, a także krwi zaczyna się parze, jeść marchewki! Kumaryny w marchwi dodatkowo rzeczywiście był podłączony do obniżenia wysokiego ciśnienia krwi i również zabezpiecza centrum zdrowia i odnowy biologicznej!

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *